Günümüzde genel olarak “kaos ve kriz iletişimi/ yönetimi”ne dair öneriler, kaosun ve krizin doğru kararlarla çözülebileceği savı üzerinde yükseliyor. İlgili eğitimler de bu bakış açısıyla hazırlanıyor.

50 yılı aşkın bir süredir bu konudaki çözüm yaklaşımı değişmedi.

Halbuki “yeni dünyan”nın en önemli niteliği, kaos ve krizin “yeni normal” olmasıdır. Bu kavrayış, özellikle ABD’de olmak üzere yaygınlaşmakta, bu çalışmalarla ilgilenenlere öncelikler verilmekte. Çünkü “yeni normal” olarak kaosun/ krizin sürekliliği, kişiler ve kurumlar açısından önemli sonuçlar doğuruyor.

Merkezimizin koordine ettiği “Kaos ve Kriz Yönetimi”nin içeriği, bu gerçekten hareket ederek, kişi ve kurumların kaos yönetimine, bu durumun kalıcı olma varsayımını dahil ederek, yeni durumda ayakta kalma, başarılı olma ve baş edebilme becerileri kazandırmayı önceliyor.